Fabrikanten

Nieuwsbrief

Bezorg voorwaarden


1.  IS BEZORGEN GRATIS?
2.  WAT DOEN WIJ.
3.  INSTALLEREN.
4.  CONTROLE.
5.  UITZONDERLIJKE PRODUCTEN.
6.  UITGESLOTEN WERKZAAMHEDEN.
7.  U WAS NIET THUIS.
8.  VERTRAGINGEN.

 

1.  IS BEZORGEN GRATIS?

In de Regio "Groot Rotterdam" is de bezorging gratis, dit gebeurt in overleg met u door onze eigen bezorgdienst. Of u binnen de Regio "Groot Rotterdam" valt kunt u eenvoudig controleren door te klikken op de knop "Verzendkosten" onderin de winkelmand.

Buiten de Regio "Groot Rotterdam" zijn er aan het bezorgen kosten verbonden, deze zijn vanaf € 9.00 incl. verpakking en handling.

2.  WAT DOEN WIJ.

Uw bestelde goederen worden aan de deur afgeleverd.
Dit kan door onze eigen bezorgdienst of door POSTNL gedaan worden.

3.  INSTALLEREN

A.Aansluitkosten door geleverde apparaat op bestaande appartuur vanaf €  15.00
B.Retour nemen 2e oude apparaat (per apparaat) vanaf €  0.00
C.Herinstalleren OS (u dient zelf de officiele software beschikbaar te stellen) vanaf € 35.00
D.Veiligstellen oude data vanaf € 15.00

4.  CONTROLE

A. De consument dient de gekochte zaken bij levering – of zo spoedig daarna als mogelijk – te(laten) onderzoeken.
Hierbij dient de consument na te gaan of de geleverde zaak aan de overeenkomst beantwoordt, te weten:
1. Of de juiste zaak is geleverd;
2. Of de geleverde zaak voldoet aan de overeengekomen kwaliteitseisen of – indien deze ontbreken – aan de eisen die gesteld mogen worden voor een normaal gebruik. 
B. Wordt een zichtbaar gebrek of tekortkoming geconstateerd, dan dient de consument deze binnen 3 dagen na levering aan gebruiker te melden. 
C. Een niet zichtbaar gebrek dient de consument binnen 5 dagen na ontdekking schriftelijk te melden.

Reclames na deze gestelde periodes hoeven niet in behandeling genomen te worden.

5.  UITZONDERLIJKE PRODUCTEN.

Grote zware apparaten zoals MFP en grote printers worden alleen aan de deur afgeleverd.

6.  UITGESLOTEN WERKZAAMHEDEN.

A. Boren en/of zagen
B. In- of onderbouwen van apparatuur
C. Apparaten ophangen
D. Leidingen verleggen of aanleggen

7.  U WAS NIET THUIS.

Als wij zelf afleveren zal u altijd per e-mail op de hoogte worden gebracht op welke dag uw goederen worden geleverd.
Indien u op het tijdstip van levering niet thuis was en de bezorgers waren bij u binnen de tijds indicatie,
zijn wij genoodzaakt de bezorgkosten en administratiekosten (€24.95 ) in rekening te brengen.
U vindt een "niet thuis" kaartje in de brievenbus.
Vervolgens kunt u een nieuwe afspraak maken. Dit kan via de e-mail.

Als de apparatuur door POSTNL zal worden afgeleverd, dan heeft u van ons een barcode ontvangen waarmee u op www.tracktrace.nl uw zending kunt volgen. U kunt tevens een "MijnPakket" account aanmaken waarmee u de bezorging van uw zending kunt beinvloeden.

Dit kunt u ook doen als u niet thuis was toen de zending voor het eerst werd aangeboden.

Er zijn dan 3 opties:

    1. U kunt een dagdeel aangeven waarop u de zending opnieuw aangeboden wilt krijgen
    2. U kunt de zending bij de buren laten afleveren, LET OP, deze zullen wel moeten tekenen voor ontvangst van uw zending
    3. U kunt uw zending laten afleveren op een POSTNL locatie bij u in de buurt, waar u vervolgends de zending binnen door POSTNL aangegevn periode kunt afhalen. (op vertoon van een geldig legitimatiebewijs)   

 

8.  VERTRAGINGEN.

Vertragingen van levering als gevolg van overmacht, buiten de schuld van Computer4Sale.nl om,
kan nooit tot enige schade vergoeding leiden.
Denk hierbij aan auto pech, files of ongelukken etc.

Wij bezorgen niet op de Waddeneilanden.

 

Voor vragen en opmerkingen kunt u mailen met info@computer4sale.nl

 


Mand  

Uw winkelmand bevat geen producten.

Verzendkosten 0,00 €
Totaal 0,00 €

Mand Afrekenen

Verzendkosten

PayPal

Het weer in Rotterdam

Weersverwachting
Rotterdam